Kaikoesi CRIBS - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadia, Sophie, Roxanna en Merel - WaarBenJij.nu Kaikoesi CRIBS - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadia, Sophie, Roxanna en Merel - WaarBenJij.nu

Kaikoesi CRIBS

Door: Sophie

Blijf op de hoogte en volg Nadia, Sophie, Roxanna en Merel

23 September 2009 | Suriname, Paramaribo

Goed... na al onze (2) avonturen die we beschreven hebben op deze site, kunnen we ons best indenken dat jullie heel nieuwsgierig zijn naar de locatie waar dit alles gebeurt. Daarom lieve mensen in Nederland (Aruba, Italië, en andere landen) hebben we een klein cadeautje voor jullie.
Gewoon om jullie wat wijzer te maken over onze opoffering in Suriname.
Zet onderstaande link in je webbrowser en je wordt door gestuurd naar Youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=2Z_Ce-p6tRI

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van ons.

  • 23 September 2009 - 20:38

    ArkAnA:

    Ik zeg MAAR ÉÉN DING: TELEVIZIERRING
    :d
    grtz grrrls

  • 24 September 2009 - 06:04

    Frank Van Heesewijk:

    Hoi Sophie,

    Ik zie dat jullie veel plezier hebben daar.
    Wij wensen jullie van af hier nog een leuke en leerzame tijd toe.
    Veel succes Frank Jose Sander en Dennis

  • 24 September 2009 - 07:49

    Natascha:

    wat hebben jullie dat leuk gedaan!!!

    en nadia nieuwe popstars??? hihihihiihi

    xxx natascha,jeroen en de kids

  • 24 September 2009 - 09:05

    Paulien:

    Heee Sophie en andere dames :D

    Jezus, zijn jullie even de sterren van Suriname op dit moment!!! Ben zeer jaloers op jullie en ik heb in heel suriname niet zo'n mooi huis gezien als jullie crib :P

    Leuk om bij te houden wat jullie allemaal meemaken daar! Heel veel plezier!

    X Paulien


  • 24 September 2009 - 09:52

    Wesley:

    ghehe showerrequest sjap...dat handje maakte het af..en de M&M's in de koelkast..hoe komen die daar? PHOH!

  • 24 September 2009 - 15:21

    Marjan:

    Gekke meiden!

    Liefs
    Mama van Merel

  • 24 September 2009 - 16:01

    Jan Lamboo:

    Hi meiden, te gek!

    Wanneer mag ik de live opnamen gaan bewonderen van Ken Tukkie?

    Groet, Jan, Aruba.

  • 24 September 2009 - 21:06

    Ramona:

    NADIAAAAA!

    Leuk man, om zo te zien hoe je het daar hebt. Lijkt me ook een fantastisch land om eens naar toe te gaan.
    Geniet en veel plezier met die dametjes ennuh.. big sistah is watching you! :P

    Ps1: Wat een acteertalent!
    Ps2: Indoland was ook echt super!

  • 25 September 2009 - 14:30

    Joris :

    Hey Nadia,

    leuk filmpje! Mocht het niet zien van Daan maar zelf even opgezocht.. met succes!

    Had je liever marsjes?

    liefs,
    Joris (broertje daantje)


  • 25 September 2009 - 16:29

    Mama Yolande:

    ik wist niet dat er nog meer maffe meiden waren... dacht dat wij het alleenrecht hadden!!
    word helemaal blij van jullie vrolijke toeten in de bush,
    nog maar 3 weken en dan komt de controle!
    veel liefs, Yolande

  • 26 September 2009 - 08:27

    Daphne:

    Beste ladies,

    Geweldig filmpje! Alleen dat einde is toch een beetje jammer ;) haha
    Jullie vermaken je dus prima! En hoe zit het met dat drukke werkrooster:P komt die eind oktober pas:P haha. Op school gaat het lekker zijn ging (op zn Fontys wel te verstaan) met rare acties zoals de woensdag inplannen voor de ckvweek enzo.. Maar goed je zou zeggen raken we aan gewend :S Verder is het ook ernstig gezellig, maar ook ik vermaak mij wel als achterban in NL! In ieder geval enjoy breek geen benen met de B-Boys;)

    xxx

  • 01 Oktober 2009 - 22:41

    Rohiet:

    he ik kijk nu na jullie filmpje ma het duurt lang om te loaden en ik moet straks gaan trainnen weer.jullie apartement is dichtbij van waar ik na de kerk ga en ik had geen idee dat het zo mooie was ik kom zeker een keer langs of 20.misschien elke dag...jullie zijn echt gezellig toch ik wordt erg verwend door mulan merrel sophie en tante nadia.

  • 02 Oktober 2009 - 17:55

    Eef:

    Hahahahahhahahahahahaha
    !!!!!

  • 04 Oktober 2009 - 14:35

    "tante" Loes:

    Hallo Sophie en andere meiden,
    Wat hebben jullie het daar gezellig, zo is het wel uit te houden. Ik wens jullie een leuke tijd toe met o.a. "Herman"
    Veel liefs

  • 04 Oktober 2009 - 21:37

    Annemieke En Marlous:

    We hebben genoten van jullie zeer vrolijke en hartverwarmende filmpje.Morgen gaan de tantes met het kleine zusje naar Den Bosch.Wij wensen jullie verer veel plezier.

  • 05 Oktober 2009 - 20:11

    Annika:

    whaaa grappig en wat ben ik ontzettend jaloers!!! Sorry dames nog geen tijd gehad om eerder te kijken. was te druk op het gemeentehuis en de fontys academie ;) grapje soof!

  • 08 Oktober 2009 - 18:56

    Gerarda:

    Gaaf meiden .........
    Lekkerrrrrrrr genieten maar.

    groetje

  • 26 November 2009 - 20:06

    Michelle:

    Hoi Dames,

    Ik zag jullie filmpje op youtube en denk er sterk over na om daar ook te gaan wonen. Is het echt aan te raden? En volgens mij ligt het wel ver weg van het centrum af of niet? Kunnen en willen jullie me aub mailen zodat ik jullie wat vraagjes kan stellen?
    michellemaree6@hotmail.com

    Alvast bedankt en geniet nog van de laatste dagen!
    Groetjes Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Nadia, Sophie, Roxanna en Merel

Het is ons gelukt! In ons laatste jaar op de Dansacademie krijgen wij de geweldige kans om stage te lopen in Suriname! Hier vind je alle verhalen, foto's en video's van ons avontuur.

Actief sinds 19 Sept. 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 35001

Voorgaande reizen:

15 September 2009 - 23 December 2009

Nadia, Sophie, Roxanna en Merel in Suriname

Landen bezocht: